sobota 13. září 2014

Oblíbená hudba #2

Je to už slušná doba, co jsem uvedla do chodu rubriku se svojí oblíbenou hudbou (nebo tomu můžete pro mě za mě říkat třeba hudební tipy, je mi to vcelku jedno), a od té doby tak nějak nepřibyl ještě ani jeden další článek. Je to ze vcelku prostého důvodu, ten minulý byl pro mě časově poměrně náročný, takže se mi logicky tak brzo nechtělo do dalšího. Ale vzhledem k tomu, že momentálně jsem stále ve stavu těžké neinspirovanosti, ale flákat blog nechci (víc než už to dělám), myslím, že je nejvyšší čas dokopat se k napsání dalšího článku.

Dnešní hvězdou je někdo, koho jsem vám prostřednictvím tohohle blogu nacpala už mnohokrát, jelikož byl nejoblíbenějším interpretem jednoho z protagonistů jisté mé "menší" série dialogovek. (Fuj, to je ale sakra složitý způsob, jak říct, že Luky ho miluje, co?) A hádáte správně, že ho nemá ráda jen jistá moje postava, ale i já sama ho řadím mezi své oblíbence. Samozřejmě, že to je...


ALICE COOPER

 (Známý též jako...)

Však ho znáte. Ošklivý, má za sebou hodně divoký život, zajímavý hlas, jedna z největších rockových legend. Předpokládám, že ho nemusím víc představovat, protože když budete mít zájem, můžete si veškeré informace jednoduše dohledat sami. A pokud jde o můj vztah k němu, musím říct, že byly časy, kdy jsem znala snad vážně jen Poison (a milovala Poison), a trvalo dlouho, než jsem se dostala k dalším songům. Ale prakticky každý, ke kterému jsem se dostala, jsem si rychle zamilovala. Ale až když jsem Alice přisoudila jako oblíbence Lukášovi (a pak poslouchala písničky jako inspiraci k některým kapitolám), propadla jsem mu úplně. A i když paradoxně prostě nemám ráda vždycky jen ty jeho absolutně nejznámější songy, no, mám jich ráda dost. Takže dovolte, abych vám představila svůj výběr těch nej...

A začneme rovnou jednou romantickou, což jsou tak nějak přesně ty, co mám od Alice naprosto nejradši. A nevím, proč přesně je pro mě tahle tak zvláštní, ale... prostě je. Nemůžu si pomoct... =D

A teď pro změnu jedna rychlejší a energičtější, zatraceně chytlavá, dostane se vám do hlavy a zůstane tam. Nebo je to jen můj problém?

Další tak trochu o lásce, tentokrát ovšem ne tak docela pomalá. A připravte se, z těch o lásce není poslední... =D

Rychlé tempo, super refrén... A mimochodem, tohle je jedna z těch dvou písniček, co se objevily ve filmu Dark Shadows. =D

A tohle je ta druhá, co v něm byla. Hodně pomalá, rozhodně nezamilovaná.. A její začátek mě prostě dostává, stejně jako ta mluvená (a posléze křičená) pasáž někde zhruba uprostřed. Tahle písnička zní trochu jinak než ty ostatní, ale když si ji neposlechnete, rozhodně prohloupíte. =)

Na druhou stranu, když si neposlechnete tuhle, možná uděláte jen dobře. Protože místy je tak trochu děsivá, vážně. Což jí ovšem ani omylem neubírá na kvalitě... =D

 "It's me, it's me. I know you've sinned every sin but I'll still take you in, it's me..." Musím k tomu říkat víc? Jo, tenhle song mi byl rozhodně zdrojem velké inspirace. A když mě náhodou někdy zaslechnete, jak si ho zpívám... No, rozhodně to nebude výjimečná událost. =D

Tenhle song by na sobě měl mít nálepku nepřístupnosti. Fakt. Vlastně mám pocit, že pokud vám nebylo osmnáct (nebo aspoň patnáct), neměli byste si ji snad ani pouštět. No dobře, já vím, v televizi jsou horší věci, a tohle je prostě skvělá písnička, tak šup, klikněte na play. =D

 Myslím, že pro příště budu muset ty písničky přestat komentovat, protože prostě nevím, co o nich říkat. Nebo budu muset dělat rozmanitější výběr, ale... Tuhle jsem prostě nemohla vynechat.

No, jak říkám, songy s tematikou lásky mám prostě od Coopera tak nějak nejradši, nemůžu si pomoct. Takže ten výběr jednou i zakončíme a nebudeme to komentovat, ano? Tak se mi to líbí... =D

Uf, tohle bylo těžší, než jsem čekala. Myslela jsem, že od Alice mám jen pár vážně NEJ písniček, ale zdá se, že jsem se pěkně sekla. Nacpala jsem sem deset, ale kdybych chtěla, můžu ještě pokračovat. Jenže to by si už zaručeně nikdo nepustil, takže... Deset stačí, co vy na to? =D

2 komentáře:

  1. Oh super, asi tri sú tu také, ktoré ešte nepoznám :D Only my heart talkin úplne zbožňujem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EDIT: Tak po ich vypočutí som nepoznala jednu :D A aj to si nie som úplne istá :D Dobre si ma vycvičila :D

      Vymazat