sobota 7. prosince 2013

Jen malá předběžná otázka...

... týkající se Patrika s Lukym.

Tak, mám vaši pozornost. Výborně. Já věděla, že na tyhle dva se chytíte. Ještě aby ne, vzhledem k tomu, že jsou asi tak nejoblíbenější 'položkou' na tomhle blogu.

Víte, když jsem s kluky začínala, měla jsem v hlavě docela jasnej plán na to, co s nima chci udělat. Mám neměnnej počet fází vztahu, jejich pořadí... I když se vám někdy možná zdálo, že něco jsou docela spontánní nápady, skoro nikdy to tak nebylo. Měla jsem tohle všechno určený, a měla jsem rozhodnutou i jednu další věc.


Že jestli se kluci ujmou, chci je vydat i knižně.

Samozřejmě, že zase jenom vlastním nákladem, protože tohle asi těžko procpu někam do nakladatelství, a i kdyby, rozhodně to nebude podle mých představ. Ne, pokud jde o kluky, mám jistý plán, kterého se prostě odmítám vzdát. Tohle chci mít zkrátka pod kontrolou.

A co že teď chci po vás? Je to vážně krajně předběžná otázka, aby bylo jasno. Momentálně vážně nemám dost peněz na to, abych to mohla zrealizovat, ale kdybych je během pár měsíců snad sehnala...

Koupili byste si Patrika s Lukym? Konkrétně Spolubydlící, neboli první fázi jejich vztahu, jelikož v mojí hlavě má každá fáze svoji samostatnou knížečku, stejně velkou, jen o něco silnější než je Radek. Nebo je to blbost, mám na to zapomenout a nechat kluky jen tady na blogu, protože je sice máte rádi, ale rozhodně nebudete platit za něco, co můžete mít zadarmo?

Čekám na váš ortel. A vážně bych byla ráda, kdybyste byli tak hodní a aspoň pár z vás se ozvalo, protože, no... Podle vašich ohlasů se rozhodnu, jestli má smysl na to šetřit, nebo jestli ty peníze radši vrazit do něčeho jinýho.

Tak povídejte... Chcete je?

33 komentářů:

  1. Já bych si je koupila :) Mimo jiné taky proto, že některé díly jsem si nepřečetla (hlavně ty poslední), protože na to není čas. A když už čas je, obrazovka mě nějak netáhne natolik, abych se začetla do několika starších dílů, kteroužto schopnost ovšem kniha rozhodně má. Papír je prostě papír :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, pokud bys mi kývla na to, abys mi zase udělala obálku a ilustrace, tak ty by sis je rozhodně kupovat nemusela... 0=) =D

      Vymazat
  2. Tiež by som si to kúpila... Ale asi viaceré naraz, lebo to poštovné je dosť zlé :D Ale ich dvoch by som chcela mať doma... Keď už nie inak, tak na papieri :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ještě chceš Radečka, takže ono by se to možná nějak sečetlo, že... =D

      Vymazat
  3. Taky se přidávám ke kupujícím - a rovnou bych vzala víc výtisků na soutěž :)
    Jen bych také brala spíš souhrnné vydaní, ale nebráním se jednotlivým knížkám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potíž je v tom, že souhrnně by sice vyšli dohromady tak na dvě stovky, ale i jako A5 by ta knížka patrně měla minimálně 300 stran, a u těch věcí vlastním nákladem je v tomhle tak trochu problém, někdo říká, že z toho pak mají tendenci padat listy... =/

      Vymazat
  4. Rozhodně BUDU platit za něco, co můžu mít zadarmo. Moje máma to nepochopí, ale "živá" knížka je prostě něco úplně jinýho než článek na internetu. Stoprocentně je chci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem vážně moc ráda, děuju... =) A jinak, já teda za věci, co můžu mít zadarmo, taky klidně zaplatím, když je vážně chci... =D

      Vymazat
  5. Ano. A když ne knížka více částí, tak alespoň vše v malém časovém odstupu. Protože.. (Co kdybych si to u tebe schovala a pak bych to všechno vzala na jedno poštovné? Kdyby to bylo tak nějak v dohledné době vše?) O:) Ale rozhodně ANO!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, náklady na jeden díl pro mě budou tak tři tisíce, spíš víc, a osmnáct tisíc v krátký době vážně dohromady nedám, obávám se... =/

      Vymazat
  6. Jojojo, pokud vydáš, tak koupím! :) (Pokud to tedy nebude nějaká závratná cena a pokud nebudu v tý době nějak moc na mizině :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cenu za jeden díl jsem si představovala tak kolem devadesáti korun, plus poštovný. Můj zisk sice bude docela mizivej, ale dělám to koneckonců hlavně pro vás... =D

      Vymazat
  7. Kde že to máme objednat? Cože? Že už to posíláš? :D jasně že chceme, budou dělat Radkovi společnost:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že tak rychle to zase nepůjde, pardon... =D

      Vymazat
  8. Že se vůbec ptáš! <3 Jistě, že jo :) Chci mít duhu v knihovničce, i když zvažuju, že si na ty tvoje miniaturky pořídím zvláštní poličku (takhle musí být Radeček naležato -.-)

    A bonusy:
    1) S. by si to konečně přečetla (a aaaano, brala bych je minimálně dvakrát :D), protože nečetla od začátku a nemá čas na dočítání...
    2) Pravděpodobně by to četla celá naše škola, jako minule :)

    No neber to! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, polička by byla fajn, ale co pak uděláš, až budou větší knížky, hm? =D

      Vymazat
  9. Jojo, je to sice divné - kupovat něco, co můžeš mít zadarmo, ale mám tě tak ráda, že bych si to koupila jen kvůli tomu pocitu, že jsem tě podpořila. :D no vážně :) a hlavně je to úplně jiný pocit, mít v ruce ten papír a knížku a... a... a! Prostě jo, koupím si ji. Sice nevím kdy přesně, protože jsem "chudá středoškolská studentka", ale musím je přiřadit k Radečkovi. :D (a tohle je hrozně divnej komentář)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř, že mě ten tvůj divnej komentář vážně potěšil. Díky. =) Podpora to pro mě rozhodně bude, i když zisky rozhodně nebudou závratný, pokud vůbec budou. =D Já jsem prostě ráda, když ty moje dílka někomu líbí natolik, aby si je koupil. Jsem nadšená, když mě někdo čte... =)

      Vymazat
  10. Pokud to bude za rozumnou cenu nepráním se tomu to koupit. Vždycky když budu mít špatnou náladu můžu jí kdykoliv otevřít a nemusím pouštět počítač.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně to bude rozumná cena. Teda, asi ne v konečým součtu, ale za jednotlivý díly to rozhodně nebude přehnaná cena... ;)

      Vymazat
  11. Jo, pokud by to nestálo kupříkladu 350 kč... což se bohužel často stává :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, dohromady těch šest dílů bude stát přes pět stovek, ale jeden díl bude tak kolem těch devadesáti korun, no... =D

      Vymazat
  12. Taky bych si je moc ráda koupila, ale byla bych strašně ráda, kdyby to vyšlo jako 1 kniha :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel se bojím, že u tý by byl ten problém, že by byla až moc silná a padaly z ní listy. Prostě si na to nějak netroufnu. A taky to nebude mít efekt, co plánuju... =D

      Vymazat
  13. Jestli to vyjde, kašlu na všechno i všechny... Budu ji (je) prostě mít! :D A na protesty peněženky nebudu brát zřetel :3.

    Ynat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. =) Já se vážně budu snažit, aby to nebylo zase tak finančně náročný... =D

      Vymazat
  14. Pokud by se cena nevyšplhala to nějakých závratných výšin... ANO.
    Patrik a Lukáš, to už je něco, co... nemůžu jen tak přejít s mávnutím ruky.
    Sic by se mi taky víc líbilo hromadné vydání, ale co už, i takhle ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, to souborný vydání by bylo vážně docela komplikovaný a já nevím, jestli si to dovolím udělat. =D Sice by to bylo v konečnym důsledku levnější, ale věř mi, že to nehromadný vydání bude taky stát za to... ;)

      Vymazat
  15. Ahoj, píšem vôbec prvý komentár, hoc Patrika s Lukym čítam od samého začiatku, len som nikdy nevedela čo zmysluplné napísať -.- Lenže neozvať sa teraz bola by som šialenec (čož mimochodom vlastne aj som len v inom smere xD) Milujem tých dvoch, od prvého dielu, sú moja droga a mať viac času čítala by som všetky časti zas a znovu, no na PC to je zdĺhavé, takže rozhodne ÁNO, budem platiť za niečo čo môžem mať zadarmo, pretože knižku môžem mať kdekoľvek a kedykoľvek pri sebe, čítať kedykolvek sa mi zachce a neobmedzene, bez potreby byť na PC, sa môcť rozplývať nad ich dokonalosťou a tvojim neuveriteľným talentom. A rozhodne budem nadšením celá bez seba, ak sa dopracuješ k tomu, aby knižne vyšli všetky "časti" Patrika s Lukym, samozrejme pod tým rozumej to, že si nekúpim len prvú knižočku, ale každú ďalšiu ;)
    Katsuki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem vážně moc ráda, že ses rozhodla po takový době ozvat. Díky moc. =) Ona ta papírová verze bude mít ještě pár bonusků, o kterejch zatím nechci mluvit, takže to rozhodně nebude JEN o tom, že to budou příběhy na papíře. =D A rozhodně mám v plánu, aby těch dílů vyšlo víc. Budu se i snažit, aby jich vyšlo víc najednou, ale nevím jistě, jak se to podaří... =/

      Vymazat
  16. Můžu to mít zdarma, ale já si klidně připlatím! Ono, papírová verze je někdy výhodnější (zvlášť, když vypadne internet :D).
    A už jsem ti někdy psala, že Radek je úžasnej? Myslím, že ne, ale ON fakt je! Vždycky, když mám špatnou náladu, ho otevřu a pár stránek přečtu... Včera mi dokonce posloužil i jako ukázka k prezentaci Slashe v angličtině :D
    Takže... já vím, že je tohle dost divnej komentář, ale rozhodně jsem tím chtěla říct to, že si rozhodně Patrika s Lukym koupím! Jsou totiž vážně skvělý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon, jaksi mi to ujelo... Samozřejmě, že nejsou skvělý, ale skvělí :D

      Vymazat