pondělí 7. října 2013

Literární deníček (30. 9. - 6. 10. 2013)

Dnešní literární deníček vám nabízím později než obvykle. Je to hned z několika důvodů. Za prvé jsem toho dneska měla vážně hodně a kapku jsem nestíhala, za druhé se mi do toho publikování ani tak nechtělo. A popravdě docela přemýšlím, jestli s tím úplně neseknout, jelikož mě to nejen nebaví, ale hlavně to podle čtenosti moc nebere ani vás. Taky to docela zdržuje, což teď, když nemám moc času, fakt nepotřebuju. Přemýšlím o tom, že z týdenního zpravodajství udělám spíš zpravodajství měsíční, s nějakým hrubým souhrnem toho, jak jsem psala. Rozhodně ne s denními zápisky, jelikož mi přijde, že se hrozně opakujou. Takže mi dejte vědět, co si o tom myslíte. Dnešní deníček tu ještě bude, aler příště... No, uvidí se.

("Jo. Uvidí se. A teď už s tím článkem laskavě trochu pohni, ano? Hodná holka...")



Takže o co jde?

V průběhu týdne si budu každý den zaznamenávat, kolik jsem toho napsala (vyjádřeno počtem znaků). V pondělí během dne tyto údaje zveřejním v článku a možná přihodím i nějakou osobní poznámku. (Oproti Temnářce nebudu zveřejňovat čas, po který jsem se psaní věnovala, většinou totiž píšu průběžně po celý den.) Pokud jde o názvy projektů, připravte se na to, že se bude docela často jednat spíš o krycí názvy, které pro ně soukromě používám. Prakticky nikdy věci nepojmenovávám před dokončením...

A co přinesl tenhle týden?

Pondělí

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 7845
Poznámka: Nevím, nějak se mi prostě nechtělo psát, i když jsem se domů dostala v pět. Nějak mě to už ubíjí. A pořádně nebaví. A tak...

Úterý

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 4933
Poznámka: Na to, jak pozdě jsem se dostala domů a jak brzo jsem musela jít spát, tohle není zrovna nejhorší výsledek. Vlastně je docela fajn. Ale stejně se mi nelíbí...

Středa

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 7733
Poznámka: Návrat domů skoro o půl sedmé, takže dneska jsem se musela obejít bez Doctora. Fňuk. Vzlyk. A nevím, nějak se mi zase nechtělo do psaní. Jsem hrozná, ano...

Čtvrtek

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 7010
Poznámka: Zase jsem se ze školy vrátila pozdějc, než jsem plánovala, ale dneska jsem Doctora stihla. Ehm, já vím, to vás nezajímá. Ale tak... Dneska jsem prostě byla úplně vyšťavená, takže i když jsem se snažila, psaní ne a ne a nešlo...

Pátek

Pracuju na: Článek na blog
Počet znaků: 2805

Pracuju na: Patrik a Lukáš (Svatba)
Počet znaků: 5941

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 2572

Celkem: 11318
Poznámka: No, na to, že jsem v sedm ráno vstávala k zubařce, tam si tak trochu trpěla, a cestou tak jako hezky vymrzla, tohle je moooc fajn, ne? Asi ze mě tak trochu spadnul ten školní stres. Aspoň na chvíli...

 

Sobota

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 11697
Poznámka: Mám ráda víkendy. Víkendy jsou fajn. O víkendu mi jde psát. I když mě docela brzo zmáhá únava, no... Ale tak co, dala jsem se na vojnu, musím bojovat. A Davídek taky...

Neděle

Pracuju na: Introvert
Počet znaků: 6445

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 4339

Celkem: 10784
Poznámka: Po dlouhé době povídka na blog, to je fajn. A tak trochu jsem Buzerantíkovi zase jednou zničila život. Chudáček malej. Ale zápletka, jasno, zápletka? Bez tý se k vyvrcholení nedostaneme. Ehm...

Sečteno a podtrženo

Za druhý školní týden jsem sesmolila celkem 61 320 znaků. Možná to není tolik jako za týden předtím, ale jen o pár znaků. A na to, že jsem měla mnohem víc práce a mnohem víc lítala... Jo, jsem docela spokojená. Což je skoro zázrak, když se to tak vezme, jelikož já často spokojená nejsem...
Ehm, jo. Tak jo. To by byl tenhle týden. A dejte mi vědět, co si myslíte o tom měsíčním psacím zpravodajství, jestli můžete. Myslím, že by to možná byo o dost zajímavější než tohle...

4 komentáře:

  1. Ahoj, trochu o inom, ale nominovala som ťa tu - http://books-mylife.blogspot.sk/2013/10/liebster-award-tag.html ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký, díky moc. =D Až budu mít čas, mrknu na to. I když nevím, kde seberu pět blogů, který nominovat... =D

      Vymazat
    2. Ty niečo vymyslíš :D A Múza ti pomôže, toho sa nebojím :D Nevravela si, že priam prekypuje nápadmi? Takže to zvládneš :)
      A jasné, nemáš začo :D

      Vymazat
    3. V tomhle ohledu Múza mlčí jako hrob... =D

      Vymazat