pátek 22. května 2015

Dotisk Radka (skoro) na světě!

No, tak je to konečně tady. To, na co někteří z vás (ti, co nestihli nákup z první várky) tak dlouho čekali, co jsem vám tak dlouho slibovala... Dotisk Radka je už na dohled pro všechny, co by si ho snad ještě chtěli koupit.

(A doufám, že vás nebude málo, protože jsem ho objednala relativně hodně, přesněji řečeno 40 kousků... To jen tak mezi řečí.)

Bližší info: Dotisk jsem už objednala, poslat by mi ho měli začátkem příštího týdne. Teď už se z toho vykroutit nemůžu, takže je stoprocentní, že prostě bude. To jen kdyby snad někdo pochyboval. V praxi to znamená, že kdo by měl zájem, může mi už klidně pomalu začít psát, abych jeho předobjednávku vzala na vědomí, poslala mu údaje o platbě... A tak dále. S tím, že s rozesíláním výtisků bych snad mohla začít v prvním červnovém týdnu. Podle toho, jestli bude co posílat, jistě. =D

Takže, no, to je asi tak všechno, co vám k tomu momentálně můžu říct. Bližší informace ohledně objednávání si můžete přečíst v TOMTO článku. Budu moc ráda, když se vás najde aspoň pár, co ještě budou o Radečka stát. (A když vás bude víc než pár, budu víc než ráda, jak už jsem naznačila.)

No tak, na co ještě čekáte? Šup a objednávejte... =D

8 komentářů:

  1. Konečne som sa dočkala! :3 Určite ti ešte dnes napíšem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že jsem ani nečekala, že ten dotisk někomu udělá až takovou radost, jsem moc ráda... =)

      Vymazat
  2. Super, dotisk! 3:D Jakmile na to budu mít klid, okamžitě objednávám! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Radek už u mně v knihovničce své čestné malé místo má, ale určitě se najde spousta lidí, co po příležitosti chňapnou. Zkus to dát na facebook do různých skupin. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To kdyžtak udělám, až ho vážně budu mít v ruce. Doufám, že se v tiskárně nezdrží, ale co kdyby. =D A jo, to, že ho máš ty, vím, ale co vím, tak ještě pěkných pár lidí mělo zájem. Od včerejška mám zatím 'napevno' tři lidi, což jsem snad ani nečekala... =D

      Vymazat
  4. Nemôžem uveriť že sa to naozaj deje :3 Len sa chcem spýtať či nevadí že som zo slovenska.. ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Absolutně nevadí, napiš mi maila. ;) Na Slovensko stojí knížka i s poštovným 6 euro (3,3 je pošta, 2,7 je knížka). =)

      Vymazat