pátek 8. května 2015

Ták, akutní stresy jsou za mnou...

A je to jen dobře, protože, upřímně, poslední dva týdny jsem měla pocit, že snad zešílím. Ano, přiznávám, můžu si za to sama. Absolutně. Jo, měli jsme toho tenhle semestr hodně, seminárky, referáty, prezentace, tu zkoušku, co se s náma 'přehoupla' do letňáku... Ale nutno říct, že jsem o tom všem věděla předem, a tudíž je to jen můj problém, že jsem debil a prostě jsem na tom nezačala makat dřív. Fakt, že si to plně uvědomuju, nic nemění na tom, že mi přeskakovalo.

Každopádně, nějak jsem to zvládla. Chybí mi teda ještě napsat jednu seminárku, ale na tu mám čas do konce května minimálně, protože tomu učiteli je to jedno. Musím si vypracovat témata ke zkoušce z dějin filmu. Teda, svoji část témat, nějak se o to snad s holkama podělíme. A taky udělat tu zkoušku, dobře. Jednu zkoušku za celej semestr, ano. Je to vlastně docela úchylný, uznávám. A krom těch zmíněnejch drobnejch detailů (no, dobře, ta zkouška není detail, toho učitele jsem měla na gymplu a je to příšernej a na definice zatíženej... detailista) mám momentálně svatej pokoj.

No, tohle je jen taková drobná poznámka, která vám má za úkol dát vědět, že už se k vám po nějaký době mizerný aktivity začnu zase pomalu vracet. Jen mi ještě dejte malou chvilku na to, abych se vzpamatovala. Už na tom intenzivně pracuju. Začala jsem hned včera, když jsem se konečně dostala na dvojku Avengers. Jo, líbili se mi, mimochodem. Moc se mi líbili. Ehm... =D





A teď mě omluvte. Jdu se tiše vzpamatovávat dál...

5 komentářů:

  1. My máme momentálně ve škole podezřele moc volna a neučení se, až se děsím, co pak nastane. Je pravda, že po dvou týdnech jsme měli třeba fráninu. Donesla nám nové foto kopijé a že si je máme přečíst a pak si napíšeme test... Fránina nikdy nepoleví. Předmět, kde máme nejvíc známek, krásné. A tím to jenom začíná. :-D
    Jak vypadají materiály k dějinám filmu? Myslíš, že bych je mohla vidět? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, ještě je ani sama nemám. =D A jinak to vypadá úplně stejně jako cokoliv, spousta dat a spousta jmen, z nichž polovinu neumím vyslovit... =D

      Vymazat
  2. že by světlo na konci tunelu budu se těšit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, možná světlo na konci tunelu, ale ještě uvidíme, momentálně jen těžce prokrastinuju... =D

      Vymazat
  3. že by světlo na konci tunelu budu se těšit

    OdpovědětVymazat