neděle 18. září 2016

Halurova výprava za slávou

Zdroj původního obrázku ZDE.
Halur je sedmnáctiletý vychrtlý mladíček, který holduje knihám a hrdinským příběhům a touží po jediném - vydat se do světa, zažít vlastní dobrodružství a vrátit se jako udatný rek. Poté, co je jeho rodná vesnice napadena oheň chrlícími bestiemi a jeho rodiče tragicky zahynou (jak je Halur aspoň přesvědčen), mladík, ozbrojený jedním z posledních mečů, co jeho otec vyrobil) se vydává na svou vlastní výpravu za pomstou. Ale brzy zjistí, že skutečný život není jako hrdinské příběhy. A cíle výprav se můžou poměrně snadno měnit...

Jinými slovy, tak jsem se zase jednou rozhodla začít na blog házet něco na pokračování (doufám totiž, že když to budu házet sem, přiměje mě to to pokračování NAPSAT), něco tak trochu vtipného (tedy snad)... A vzhledem k tomu, že poslední dobou mě čím dál tím víc začíná lákat psaní fantasy, ale můj mozek jaksi nezvládá přijít s ničím novým a neotřelým (aspoň zatím), rozhodla jsem se tak trochu využít všech možných otřepaných fantasy klišé a vytvořit příběh z nich. No, když je nemůžeš porazit, přidej se k nim... nebo tak nějak.


A aby se neřeklo, vytvořila jsem pro tuhle "knížku" dokonce i jakousi provizorní, poměrně příšernou obálku. Víte, to místo toho, abych to vážně psala. Procrastination at its finest.

Tohle je jen takový malý článek, v němž vám oznamuji, na co se tu můžete těšit. První kapitola dorazí, no... Patrně za chvíli.