sobota 28. září 2013

Jak to tu teď bude?

Ahoj, jsem otravný a nudný informační článek. Pokud je vám jedno, jak bude tenhle blog v nejbližších týdnech a měsících fungovat, ignorujte mě. Pokud chcete aspoň pár základních informací, pusťte se do čtení.

Tak jo. Čte to aspoň někdo? Doufám, že ano.

Takže, jak jste si možná tak nějak všimli na osobním blogu (pokud tam tedy chodíte), že jsem konečně nastoupila do školy. Jazyková a literární kultura se zatím tváří asi tak stejně zábavně, jak zní, čili nijak zvlášť. Možná až se rozjedeme a budeme brát něco jinýho, než to, co po nás učitelé tak budou chtít, bude to zajímavější. Upřímně doufám, že jo.


Prozatím to bylo z větší části o nudou (a kafem) vyplněným čekání na další hodinu, kde nám učitel během dvaceti až třiceti minut řekne, co po nás bude chtít, mějte se hezky, užijte si studium. Uznejte, to není zrovna naplňující.

Každopádně, slíbila jsem, že vám řeknu, jak to tu teď bude vypadat, takže prosím. Věc se má tak, že v úterý a ve středu mám vyučování až do pozdního odpoledne, prakticky vzato do večera. Logicky v tyhle dny nebudu mít čas psát ani publikovat obvyklý články. Neříkám, že zaručeně nikdy nevyjde v úterý nebo ve středu článek, pokud se dokopu o víkendu něco sepsat, ale asi to nebude nic moc. Spíš nic, než moc.

Stejně tak pokud jde o víkendové povídky, ještě se uvidí, jak na ně budu mít čas a náladu. Hádám, že to bude lepší, až dopíšu dvojku Buzeranta, pokud tedy hned nerozepíšu něco dalšího, ehm. Zkrátka uvidíme.

Prostě očekávám, a vy byste měli taky, že moje celková aktivita bude tak nějak nižší. Doufám, že to pochopíte, zejména vzhledem k tomu, že od začátku září je mnohem nižší i ta vaše, čili čtenářská aktivita. No jo, když má člověk školu, prostě nemá čas. Ale nezanevřete na mě, budu se snažit tu být tak často, jak to jen půjde.

Teď si zatím užívám asi poslední volný víkend. Sice musím napsat něco do školy, a taky potřebuju začít s povinnou četbou, ale nic zatím akutně nehoří. Takže jsem dneska napekla, trochu pohnula s revizí Upířiny (děsí mě, že na tom vlastně NIC neupravuju, krom pár slovosledů a sem tam stylistiky, mazání se nekoná), a momentálně se chystám na psaní. Zítra možná vletím na úklid a třeba i napíšu nějakou tu povídku nebo článek.

Co byste řekli o článku na téma 'jednorázovky, kapitolovky a podobné internetové jevy'? Dejte vědět... =)

P.S. A kolika z vás někdy blbne font na tomhle blogu? Já s ním potíže nemám, je to prostě klasický patkový font, ale jestli je vás hodně, komu dělá blbosti, tak ho změním na něco klasičtějšího, co je dělat nebude. Tak se ozvěte, pokud s tím máte potíže...

2 komentáře:

  1. Jsem s tím smířená, ačkoliv mi puká srdce. Dobře, nebuď tak melodramatická, Hano.
    Jednorázovky, kapitolovky a podobné internetové jevy bych si rozhodně ráda přečetla, já jsem vždycky nemohla z doporučeného věku. Patnáct a osmnáct ještě chápu, ale +10, +13, +56?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, zkusím si to zapsat a těm věkům se někdy pověnovat, teda, aspoň těm, co vím, jak vznikly. =D To je fajn nápad, díky. =)
      A hele, já neříkám, že to tu teď nechám kdovíjak hnít, jen to prostě asi nebude žít jako v době, kdy jsem měla volno a vážně mohla psát, kdy se mi zamanulo. Prostě to bude chtít i trochu toho plánování... ;)

      Vymazat