úterý 17. září 2013

Literární deníček (9. 9. - 15. 9. 2013)

Tak jo. Napřed bych se vám asi měla omluvit za to, že se tu tenhle deníček neobjevil už včera. Prostě jsem nebyla doma, neměla jsem s sebou diář s poznámkami a počty znaků, a i kdybych ho měla, nemám chuť a čas ten deníček psát. No, vzhledem k tomu, jak málo z vás ho týden co týden čte, hádám, že nikomu zvlášť nechyběl. A popravdě, mně se to ani moc nechce házet. Minulý týden byl tragédie, a nebylo to jen tím, že jsem nebyla doma a přišla o tři psací dny. Kéž by to tak bylo tím. Ale ne, já prostě neměla náladu na psaní, do ničeho se mi nechtělo, a podle toho to i vypadá. Asi na mě doléhá nějaká podzimní deprese, nebo co...

("Kecy. Prostě jsi líná a děláš kraviny, místo toho, abys psala. A lítáš všude možně. A tak vůbec. Neházej to na depresi, buď tak hodná. A už vůbec ne třeba na línou Múzu!")




Takže o co jde?

V průběhu týdne si budu každý den zaznamenávat, kolik jsem toho napsala (vyjádřeno počtem znaků). V pondělí během dne tyto údaje zveřejním v článku a možná přihodím i nějakou osobní poznámku. (Oproti Temnářce nebudu zveřejňovat čas, po který jsem se psaní věnovala, většinou totiž píšu průběžně po celý den.) Pokud jde o názvy projektů, připravte se na to, že se bude docela často jednat spíš o krycí názvy, které pro ně soukromě používám. Prakticky nikdy věci nepojmenovávám před dokončením...

A co přinesl tenhle týden?

Pondělí

Pracuju na: Patrik a Lukáš (Stávka)
Počet znaků: 4723

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 3527

Celkem: 8250
Poznámka: Na tohle nemám výmluvu ani omluvu. Prostě jsem toho měla moc. Rodinná návštěva, nutnost socializace, hrozná únava a bolest hlavy. Na psaní jsem pořádně neměla myšlenky, a už vůbec ne náladu. Taky to podle toho vypadalo. Nebo je to možná jen můj pocit, že to byla taková trága...

Úterý

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 8908
Poznámka: Teoreticky docela fajn výsledek, prakticky nic moc. Zase hodně zařizování, musela jsem k zubařce s výpisem kvůli pojišťovně, zajít k babičce... Ale s psaním jsem docela pohnula. Chudák Davídek, jen co je pravda...

Středa

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 10158
Poznámka: Konečně výsledek, co za něco stojí. Překročila jsem celkovou délku 150 000 znaků a dostala se k vrcholu první části zápletky. Jsem prostě dobrá. Na to, co jsem měla během dne práce...

Čtvrtek

Pracuju na: Buzerant 2
Počet znaků: 9082
Poznámka: Od chvíle, co jsem dopoledne zabila hodinu u zubařky, aniž bych se k ní dostala, to šlo od desíti k pěti. Do psaní se mi nechtělo, i když jsem konečně mohla psát části, co mě baví, když se to na chvíli trochu rozmotalo. No, na to, jak jsem se na tohle těšila... Nic moc, no.

 

Pátek

Pracuju na: Rozhovor s Múzou
Počet znaků: 2617
Poznámka: V poledne jsem odjížděla pryč, ale před odjezdem jsem stihla sesmolit a nastavit aspoň tohle, jinak bych pro vás neměla na víkend vůbec nic. No, podle toho, jak vás to zaujalo, jsem možná mohla zůstat u toho nic. Nevadí, to se někdy prostě stane...


Sečteno a podtrženo

Velice neuspokojivý výsledek minulého týdne činí celkem 39 015 znaků. Ano, já vím, za pět dní to není zase tak tragické číslo, ale já jsem stejně zatraceně nespokojená. Zejména vzhledem k faktu, že je to skoro poslední týden, kdy můžu psát, než zase nastoupím do školy. Ten úplně poslední je tenhle. Pak netuším, jak budu a nebudu moct psát. Prostě uvidíme. A uvidíme, jak tenhle poslední týden zužitkuju. Zatím to nevidím optimisticky...