sobota 14. prosince 2013

Já se taky furt jen na něco ptám, co?

Skoro mám uže pocit, že nic nedokážu rozhodnout bez toho, abych se nejdřív zeptala vás. Za chvíli po vás budu chtít vědět, co mám psát jako další knížku, a v jaký kapitole má teď Ginger poprvé přetáhnout... Ehm, no nic. Zapomeňte na to, že jsem něco řekla. Jako bych tu nebyla.

Faktem je, že tohle je docela závažná otázka. Je to něco, co mi vrtá hlavou... No, od chvíle, co jsem tenhle blog přestěhovala na blogspot. Mí starší čtenáři si asi ještě vzpomenou, že než jsem se spokojeně usadila tady (a vážně tu JSEM spokojená), měla jsem blog (respektive blogy) i na blog.cz. Kdyby si někdo chtěl trochu zavzpomínat, jeho adresa je arvaripise.blog.cz.

Ale vzpomínat vážně nemusíte, jasno? To teď není podstatný.


Ta otázka, co mi už tak dlouho hryže v hlavě, je vlastně docela jednoduchá. Víte, když jsem tenhle blog založila, když jsem sem všechno z původního přestěhovala, když se to tu dejme tomu ujalo, jakkoliv to není z hlediska návštěvnosti tak slavný jako na původním blogu, kde jsem měla výhodu přiřazování článků k TT, a tudíž i reklamu na hlavní stránce... Pořád jsem přemejšlela o tom, jestli ten původní blog někdy smažu, nebo jestli ho nechám prostě jen tak viset v blogosféře a lákat zbloudilý návštěvníky, co se z něj pak třeba prokliknou na tenhle. Jestli ho prostě opustím, nebo se tam budu vracet a sem tam pročítat vaše starý komentáře a vzpomínat...

Od chvíle, co jsem původní psací blog opustila, uplynul už skoro rok. A víte co? To, kolikrát jsem tam od tý doby byla, by se dalo spočítat na prstech jedný ruky. Ani nemám potřebu tam chodit. Nejsem typ, co se probírá starejma věcma. Jakkoliv byly ty komentáře milý a úžasný a přiměly mě chtít psát dál a o něco se snažit... Prostě nemám velkou potřebu se k nim vracet. Neberte to špatně. Já jsem jednoduše taková.

Hádám, že moje otázka je v tuhle chvíli asi docela jasná. Chci prostě vědět, jak se na to díváte vy. Jestli vám bude nějak vadit, když původní blog zmizí z internetu.

Slibuju, že s ním nezmizí nic, co by stálo za zachování. Ano, je tam pár článků, co tady nejsou, ale většina z nich je čistě technického charakteru a teď jsou prostě... neaktuální. Všechny povídky a ostatní důležitý věci jsem přesunula už dávno. Vlastně jediný, k čemu ten blog teď je, je vytváření duplicitního obsahu. Takže když ho smažu, jediné, co zmizí, budou ty starý komentáře.

Takže... Dejte vědět, jak se na to koukáte vy, ano? Jestli vám bude smazání moc vadit, tak ten blog zachovám. V opačném případě mu asi všichni hezky mile zamáváme. A možná si i trochu potruchlíme.

Nebo taky ne.

Čekám na vaše názory. =)

4 komentáře:

  1. Tohle je otázka, na kterou Ti tu nejspíš nikdo nedá tak docela uspokojivou odpověď, stejně je nakonec to rozhodnutí jen a jen na tobě. Jdi za svým srdcem (jakkoli tahle věta zní klišoidně, něco na tom bude :D). A jestli trpíš stejným druhem nerozhodnosti jako já, hoď si mincí. Když je mince ve vzduchu, většinou si uvědomím, co vlastně chci, a podle toho se pak zařídím bez ohledu na výsledek hodu.

    No jo, já vím, že jsem ti moc nepomohla, takže přihodím vlastní zkušenost :)

    Když jsem z blogu přecházela na blogspot, nic jsem nemazala. Taky se na svou starou adresu nevracím, ale tak nějak mě uklidňuje, že tam ten blog pořád někde je.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som typ, ktorý vždy všetky staré blogy zmaže a hoci som párkrát mala chuť sa na ne potom vrátiť a už to nešlo... V konečnom dôsledku som s tým rozhodnutím spokojná, niekedy sa treba definitívne posunúť, nejde o nič také strašné. Prípadne som si niektoré komentáre skopírovala do wordu a pridala ich k daným článkom, ak boli príliš cenné.:D Ehm tak či tak má ale Myanmar pravdu, že je to v prvom rade tvoje rozhodnutie.:)

    OdpovědětVymazat
  3. S týmto ti ja nepomôžem, lebo na tom tvojom starom som nikdy nebola, poznala som ťa až potom, čo si bola už tu :) Ale v podstate si myslím, že ho môžeš vymazať, keď sama tvrdíš, že tam nechodíš, nič neprispievaš a všetky dôležité články sú tu....

    OdpovědětVymazat
  4. Ve jménu klišé - rozhodnutí je jen a jen na tobě.
    Znávala jsem tě už na blog.cz. Mě samotné by nějak nevadilo, kdybys ho zrušila - nechodím tam, články přibývají tady (a i jinde, vím), čili já nemám proč se tam vracet.
    Myslím, že se to upíná hlavně k
    1) lidem, kteří tam náhodou zabloudí a odtamtud odbloudí sem...
    2) věcem, které nemůžeš přenést na blogger (komentáře).
    Sama si to přeber. Máš přístup k návštěvnosti, tak posuď, jak velké procento lidí přichází odtamtud.
    Pokud ti nevadí tuhle možnost ztratit a ani nechodíš nostalgicky pročítat komentáře (/tě prostě neuklidňuje, že tam ten blog je)... maž. ;)

    OdpovědětVymazat