pátek 27. prosince 2013

Potřebuju dovolenou...

Tohle je jen kratičký oznamovací článek. Především proto, že mám na to, abych ho napsala, tak dvě minuty. Možná ani to ne.

Nebojte, nejdu vám oznámit, že si s blogem dávám dlouhou pauzu. Na to bych neměla srdce. Ale krátká pauza bude. Jedu teď na týden ke kamarádce. Silvestra hodlám strávit koukáním na Thora a Avengers a pojídáním chlebíčků a pařížského dortu. A hodlám ten týden (a možná pár dní navíc) strávit usilovným nepsaním.

Protože jen tak mezi námi, poslední dobou to zas jednou nestojí za nic. Psaní mě nebaví. Nechce se mi do něj. A pořádně mi nejde. Možná ne tak, aby to na něm bylo vidět, ale... Pocitově to pro mě prostě není ono. Takže doufám, že týden, kdy na to skoro nehrábnu, mi trochu pomůže. Vážně doufám.

Nebojte, o Patrika s Lukym ve čtvrtek nepřijdete, ale nic jiného tu v průběhu následujícího týdne nečekejte. Holt i já někdy potřebuju volno, pochopte...

Tak. Konec hlášení.

Sakra, to byly tři minuty. Nestíhám...

4 komentáře:

  1. Uži si to :) Ako samozrejme, ten týždeň mi to bude chýbať, ale zaslúžiš si to :) A ja plánujem nejaký podobný Silvester :) Asi s Pánom prsteňov :D Že je na čase si ho konečne celého pozrieť :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je to pochopitelný :) Já si dávám takový neoficiální pauzičky pořád :D

    OdpovědětVymazat
  3. Každý někdy potřebuje pauzu, aby prostě na chvíli vypnul. :-) O to víc, když sama cítíš, že to není zrovna "vončo". Přeji pohodového Silvestra a šťastný nový rok. A hlavně hodně chutí do dalšího psaní !!! :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Urcite si odpocin at pak mas hodne sil a hlavne chuti do dalsiho tvoreni. My se pokazde moc tesime na nove prispevky. je to skvela relaxace! a opravdu moc se tesime na knizky:-))

    Uzij si odpocinek, a mej se krasne!

    zdravi Petrus a Kacka

    OdpovědětVymazat