úterý 20. ledna 2015

Dotisk Radečka?

Ahoj, lidi. Asi jste si tak nějak všimli, že to tu v uplynulém týdnu bylo tak trochu jako po vymření, čili že se mi podařilo moje původní předsevzetí (psát sem víc) tak nějak porušit ještě v lednu. Tohle ovšem nebyla tak docela moje vina. Nejdřív jsem se poměrně intenzivně učila syntax (ze zkoušky mám za jedna) a říkala jsem si, že budu mít čas něco sesmolit potom. Ale pak přišlo učení na vývoj jazyka, z čehož mi je div ne fyzicky špatně (a to nepřeháním) a já neměla ani energii, ani myšlenky na to, abych sem něco vymýšlela. Zápočet dělám sice až zítra, ale tak nějak jsem z větší části rezignovala, takže... Jo, píšu sem jeden informativní článek. I když si nejsem jistá, kdo koho vlastně bude informovat. =D

Možná si někteří z vás vzpomenou na moji miniknížečku jménem Radek. Vydala jsem ji vlastním nákladem a výtisky, co jsem si objednala, už před slušnou dobou rozprodala. O knížku je ale zatím pořád tak trochu zájem, takže jsem přemýšlela o dotisku. No, vlastně jsem se spíš už rozhodla, že dotisk bude. Teď ale vyvstává trochu jiná otázka.

Kolik kousků?

Chápejte, nechci těch knížek vzít málo, aby se na někoho nedostalo, ale zároveň ani moc, aby se mi to tu pak bez povšimnutí válelo, až to nikdo nebude chtít. Takže se tímto nenápadně a čistě orientačně ptám, kolik vás tu zhruba je, co Radka nemáte a chtěli byste? Nebojte, nemusíte se mi svěřovat do komentářů, prostě jen klikněte na anketu, co najdete níže. Díky. =)


16 komentářů:

  1. *excited noises*
    Btw, klikla jsem ti tam, protože vím se mě jeden člověk ptal, jestli se dá ještě sehnat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky. =D No, jestli se z jednoho člověka zase vyklube deset jako minule... =D

      Vymazat
  2. !!!excited whale noises!!!
    Budou i s autogramem? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že budou i s autogramem. Klidně i s věnováním... =D

      Vymazat
  3. *happy cannibal noises*
    Poprvé jsem to jaksi prošvihla, takže napodruhé rozhodně! :D Ale jedině s podpisem! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Áno, konečne dotlač Radka!!! :3 ♥ *chystá peniažky*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ještě to pár dní (nebo spíš týdnů) potrvá, ale rozhodně bude. =) Jen chystej, chystej... =D

      Vymazat
  5. Ahoj, a co ještě vydat Patrika a Lukáše ;-)
    Nebo dohromady s Radečkem?

    Radek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, původně to sice v plánu bylo, ale obávám se, že si momentálně nemůžu dovolit do toho vložit tolik peněz, bohužel. Přece jen nechat natisknout Patrika a Lukáše by bylo o něco dražší. Ale ještě to promyslím, propočítám a třeba se rozhodnu udělat to najednou... =D

      Vymazat
  6. Aaaaaaaa!! Já už se kolikrát odhodlávala, že ti napíšu o recenzní pdfko, ale pak jsem to vždycky zavrhla. Chtěla jsem tě podpořit, jakožto nadějnou mladou autorku, ale říkala jsem si, kolik peněz z prodeje na tamtom shopu z toho asi máš, tak jsem ho nakonec neobjednala.Teď ho ale každopádně chci!!! :) : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a věnování by mě též potěšilo :3

      Vymazat
    2. Na tom eshopu mám dvacku z každýho výtisku, to klidně řeknu. Dokonce je to i o něco víc, než mám na jednom v případě, že je prodávám já. =D Ale to je vcelku jedno, o peníze tady nejde. ;) Klidně sis o recenzák napsat mohla, a klidně ještě můžeš, nemám problém ti ho poslat... =) =D

      Vymazat
  7. Dotisk bych určitě uvítala a vsadím se, že nebudu jediná, protože první vydání jsem prošvihla, což mě docela mrzí, ráda bych si tvou knihu přečetla. Tak jen do toho! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, dobře, pustím se do toho, jakmile se výsledky ankety trochu ustálí... =D

      Vymazat
  8. Lidi, co vy s tím podpisem pořád máte? Víte, jak příšerně se podepisuju? =D

    OdpovědětVymazat