čtvrtek 29. ledna 2015

Vydat Patrika s Lukym?

Přijdu si trochu (dobře, trochu víc, přiznávám) jako cvok, když mám zase potřebu se vás na něco takovýho ptát. Na druhou stranu, má to svoje zdůvodnění. Víte jak, kdybyste byli rozhodnutí do něčeho vrazit svoje těžce vydřený prachy, asi se taky nejdřív zajímáte, jestli to má vůbec smysl. =D Tedy, já věřím (možná spíš doufám), že to smysl má a tohle se ukáže jen jako naprosto zbytečný a formální dotaz, ale jistota je jistota.

Pokud jste si přečetli titulek článku, myslím, že otázka je vám asi jasná. Jde o to, že v komentářích k nedávnému dotazu ohledně dotisku Radečka padnul návrh, abych zároveň s tím dotiskem vydala i Patrika s Lukym. Což, přiznávám, bylo v plánu prakticky od chvíle, co jsem je začala ne psát, ale třebai plánovat. Moje plány sice měly trochu jinou podobu (konkrétně jsem myslela na šest miniknížeček podobných Radkovi), ale byly tu.

Teď jsem původní úmysl poněkud přehodnotila a rozhodla se pro řešení, co bude pro vás poněkud finančně výhodnější. Myslela jsem, že bych tuhle dvojku mohla vydat v jedné knížce, ale když jsem hodila do jednoho souboru a předběžně naformátovala první tři části (tzn. Spolubydlící, Přátele a Nepřátele), vychází mi to už teď na něco kolem 200 stránek při formátu A5. Do většího formátu knížky jít nechci (kdo by stál o knížku ve formátu A4, že?), ale zároveň mě ani dvakrát neláká představa paperbacku o 400 stránkách. Ne, že bych Nové formě nevěřila, pokud jde o vazbu, ale, no, prostě se mi to nějak nechce riskovat. Chápete, ne?

Takže bych kluky, když by na to přišlo, vydala ve dvou knížkách s tím, v každé by byly tři fáze jejich vztahu. Přiznávám, že už mě i napadlo, jak v tom případě udělat obálky a tak trochu dodržet svůj původní autorský záměr. (Jen musím najít někoho, kdo to udělá. Tiše a nenápadně doufám, že Ali Azees, neboli autorka obálky Radečka, bude ochotná, ale ještě jsem jí kvůli tomu nepsala.) =D

Samozřejmě, že bych bohužel nemohla vydat obě knížky najednou, protože spolu s dotiskem Radka na to moje finanční prostředky vážně nedostačují. Respektive dostačují, ale nemůžu za to dát POSLEDNÍ finanční prostředky, to uznejte. Takže mezi jedním a druhým dílem by byla určitá časová prodleva. A nejspíš bych je vydávala bez ISBN, protože, no, řekněme si to upřímně, tohle nebudou regulérní knížky, co je potřeba rozesílat do knihoven, ale spíš, no, služba fanouškům. (I když připouštím, že zrovna tohle si ještě můžu rozmyslet. Zatím dost váhám, jestli se vůbec pokoušet pozvednout tuhle dvojku na tu 'opravdovou' knížku, nebo to nechat prostě jen jako fyzické výtisky něčeho z blogu.)

A než se zeptáte, ne, pochopitelně, že vydání by neznamenalo, že bych odsud Patrika a Lukáše smazala. To bych nikdy neudělala, nebojte. Budou pořád přístupní tam, co vždycky, jen prostě... Kdo bude chtít, bude si moct koupit fyzickou kopii.

Uf, už bych se asi měla dostat k té otázce, co? Takže, pochopitelně, že se ptám... Stál by někdo o to, abych naše dva drahoušky (respektive první tři díly jejich příběhu) vydala jako další knížku vlastním nákladem?

Můžete se vyjádřit v komentářích, nebo prostě jen kliknout v anketě.

Miniaplikace
Slibuju, že je to na dlouhou dobu poslední anketa. Fakticky... =D 

22 komentářů:

  1. Samozrejme, že záujem je! :3 Veľmi sa teším!

    OdpovědětVymazat
  2. Jooooooo! Předpokládám, že to do měsíce nebude, ale tak holt budu mít opožděnej dáreček k narozkám nebo rovnou k maturitě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do měsíce rozhodně ne, bohužel. Ale pokusím se, aby to bylo brzo. =)

      Vymazat
  3. Já chcu, já chcu! :D A klidně i tisíc stran! Muhehehehe! 3:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tisíc stran to vážně nedá. =D Já se každopádně poněkud bojím širší vazby, nechci riskovat, proto by byly lepší dva díly...

      Vymazat
  4. A to se jako vůbec ptáš? :D Už když jsi vydávala Radka, jsem si říkala, jestli bych ho taky nechtěla, ale upřímně, dost jsem měla obavy z případných reakcí mých rodičů, kdyby se dozvěděli, jakou knížku bych to chtěla :D
    Tentokrát už by to asi neměl být problém, takže já mám jasno - koupím všechno, co vydáš :D (ne jako všechno jako všechno, ale všechno jako... ehm, všechno :D jako ne všechno, ale všechno. sakra. :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rodiče se smířili s tím, co hodláš číst, nebo kašleš na jejich názory? =D A ano, chápu, jak to 'všechno' myslíš, neboj... =D

      Vymazat
  5. Anoanoanoanoano!
    Co je to vůbec za otázku? :D
    A co se obrázků týče... Jádydádydá... :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě bude ale knížka součástí tvého honoráře... =D

      Vymazat
  6. Určitě to vydej, uděláš radost čtenářům i sobě. A konečně bych se snad dokopala si dočíst zbytek dílů. Naposledy jsem tyhle dva kluky četla na tvém starém blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to ti toho chybí docela dost. Ale třeba by se ti to v knižní podobě fakt četlo líp... =D

      Vymazat
  7. Jak že je to motto společnosti Nike? Just do it!

    OdpovědětVymazat
  8. Co to je za otázku? :D
    Beru všechno, co vydáš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak na to koukám, měla bych na tom fakt začít pracovat. =D

      Vymazat
  9. No tak to se mnou teda kurňa počítej! <3

    OdpovědětVymazat