pátek 5. dubna 2013

Myslíte, že byste mohli...

Tak jo, jak se zdá, anketa o Páťu s Lukym nějak blbne. Včera tu prej bylo minimálně deset hlasů, dneska, když jsem přišla já, bylo jich pět. Docela mě to dožralo, abych řekla pravdu. Dožralo mě to natolik, že jsem, jaksi, ehm... tu původní anketu smazala. A vytvořila zcela novou za pomoci Blueboardu. Najdete ji přesně tam, kde vždycky, vpravo nahoře v menu. Doufám, že tahle bude o něco spolehlivější.

No, hádám, že je jasné, co po vás chci. Co myslíte, byli byste tak hodní a znova zahlasovali pro téma, co chcete? Pěkně prosím, prstíčkem hrabu. Vážně byste mi tím udělali velkou, velkou radost...

(Mimochodem, všímáte si, že možnosti ankety jsou duhový? Tak si říkám, že začnu těch témat losovat šest. Ať to máme kompletní, že...)

Ehm, jo. Tak to je všechno. Anketa je vaše. Díky, že se mnou máte ty nervy a zahlasujete znova. A omlouvám se za tenhle naprosto bezcennej a čistě informativní článek... =)