pondělí 1. dubna 2013

Pořádně tě...

Vážně mě ráno, když Múza Jann Wilde na facebooku vyhlásil, že jako zpěvák pojede na světový turné s The Ark, napadlo, že bych na vás mohla taky připravit nějakej aprílek. Bohužel je mi jasný, že něco ve smyslu 'došlo mi, že homosexuální svazky jsou hříšné a proto jsem se rozhodla o nich nadále nepsat' byste mi nesežrali, 'rozhodla jsem se přebarvit Patrika na blond' je vtip, co by zabil i mě a 'jsem těhotná, takže se nemůžu nadále soustředit na psaní' je značně ohraný a blbý (a navíc značně nepravděpodobný), takže vás asi potěší, že na to celý jako jedna z mála kašlu. Ale víte, na co nekašlu? Na Velikonoce.
Mám tu pro vás jednu malou, krátkou povídečku, která nemá naprosto, ale naprosto žádnej smysl a je psaná jen na základě snahy pobavit vás naprosto pitomým a pubertálním způsobem. Což nic nemění na tom, že se mi fakt, fakt líbí.
Jo, a... Je to teplý. Řikám, že byste mi nesežrali, že s tim chci seknout... =P



„Nééé!“
„Ale ano!“
„Ale NÉ!“
„Ale ANO!“
„Lásko, to přece nemůžeš!“
„Ne?“
„Ne!“
„Ale můžu.“
„To není fér! Jsi zlej a zákeřnej a... nepřibližuj se!“
„Zákeřnej? Pokud si vzpomínám, varoval jsem tě.“
„Varoval?“
„Ovšem. Řekl jsem, že až se v pondělí vrátím domů, pořádně tě vyšukám.“
„...“
„Problém?“
„Tohle je u tebe vyšukání?“
„A co jinýho by to mělo bejt?“
„No přece... Hele, dej tu věc pryč!“
„Co by to mělo bejt, mazlíčku?“
„VyšuPání! S P! P, P, P!“
„Ne. Tam, odkud jsem já, se na Velikonoce zásadně šukalo.“
„Měl jsi zajímavý dětství, co?“
„Hele, neodváděj pozornost. Varoval jsem tě.“
„Ale já to varování nepochopil!“
„To už je tvůj problém, lásko.“
„No tak, nebuď zlej. Tohle nemůžeš!“
„Omyl, to MUSÍM. Nechci přece, abys mi uschnul.“
„Já myslel, že tohle platí jen pro ženský!“
„A z nás dvou jsi ty co, mazlíčku? Dlouhý vlasy zapletený v copu, na konci červená stužka...“
„Já věděl, že je to blbej nápad. Chtěl jsem pro tebe jen bejt trochu... velikonoční!“
„No však jsi. Jsi tak velikonoční, že tě vážně chci vyšukat.“
„Ach, lásko, to je... Počkej, jasně. Vyšukat.“
„No tak, buď hodnej kluk. Předkloň se a nastav prdelku...“
„Tahle věta by se mi hned víc líbila, kdybys nedržel v ruce pomlázku!“
„Slibuju, že budu něžnej. Přece jen je to tvoje poprvý...“
„Ty se v těch dvojsmyslech vyžíváš, co?“
„Lásko, buď hodnej. Těším se na to celej víkend...“
„Dovol, abych tě ale upozornil, že jsem nebarvil vajíčka a nekoupil žádnou čokoládu, takže pokud jde o výslužku-“
„Máš tu červenou stužku, ne?“
„A ta ti jako bude stačit?“
„No... Ne. Ale předpokládám, že najdeme nějakou jinou odměnu, co mě patřičně uspokojí...“
„Doufám, že to bude ta šukačka, na kterou se celej víkend těším JÁ.“
„Rozhodně by bejt mohla, ano.“
„Sláva. Takže...“
„Takže se otoč a předkloň.“
„Můžeš mi říct, proč tohle dělám?“
„Protože mě miluješ.“
„Ach. Jasně. No, tak fajn. Tak mě teda pěkně vyšukej, kotě...“

12 komentářů:

  1. :D Fakt geniální! :D Jako vždy, že... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se strašně líbí slovo šukat. Nevím, proč asi nejsem normální, ne nejsem normální.:D Povídka jako vždy skvělá pobavila.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez obav, já mám to slovíčko taky moc ráda... =D

      Vymazat
  3. Měla jsi nám jako Apríl napsat, že nám tu uveřejníš celou Buzničku... A pak by člověk otevřel zbytek článku... To bych ti sežrala. :D
    Povídka je skvělá, i když jsem nikdy neslyšela, že se na Velikonoce šuká. V jiným smyslu než obvykle. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, no vidíš, to mě vůbec nenapadlo. Zatraceně. =D Tak snad vám budu moct něco podobnýho udělat i příště... =D
      No, vidíš, jsi jako hlavní copatej hrdina. Ale u nás se taky na Velikonoce šukávalo... =D

      Vymazat
  4. Tak to slovíčko se mi dost líbí :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Muhahahahaha...... tak, hm, já znám spíš slovíčko šupat... i když to druhé je asi... lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, u kamarádky se taky šupe a u nás šuká. =D Je to fakt o tom, odkud člověk je...

      Vymazat
  6. Na Apríla jsem se taky naprosto vybodla.. Ale nachytala mě kamarádka právě tím "jsem těhotná", protože už mi o plánu na miminko jednou říkala.. Tak škoda, že to byl jen apríl..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit, jako by na Apríla byla těhotná skoro každá druhá, proto jsem to vyřadila jako naprosto neoriginální... =D

      Vymazat