středa 10. dubna 2013

Chcete se na něco zeptat?

Předně se vám chci zcela nenápadně omluvit za to, že jste se od začátku týdne až do dneška nedočkali nového dílu Gramatického okénka. Byla jsem teď pár dní pryč, přijela jsem před pár hodinami, ale nějak se k jeho napsání pořád nemůžu dokopat. Takže Gramatické okénko čekejte někdy od pátku dál. Slibuju, že to už ho zvládnu.

Každopádně, dneska mám na srdci něco jiného. Někteří si toho možná už dávno všimli v menu, někteří ještě ne (přece jen je to tam docela nenápadně). O čem mluvím? O odkazu na můj  profil na ask.fm přece. To je taková milá a sympatická stránka, kde mi můžete položit libovolnou otázku a já vám na ni přímo tam odpovím. Je to docela zábava, i když otázek bylo zatím docela málo. To je taky důvod, proč píšu tenhle článek, když už jsme u toho...

Takže, jestli se mě chcete na něco, cokoliv zeptat, do toho. Jakou mám velikost bot? Kolik vypiju kafe? Proč jsem ještě nezabila Múzu? Co ještě chystám pro Patrika a Lukáše? (Ne, tu poslední otázku mi nepokládejte, protože to vám nevykecám. Pardon.) Nebo vám vrtá hlavou něco jiného?

Prostě klikněte SEM a zeptejte se... =)