pondělí 15. dubna 2013

Ale já jsem...

Původně jsem sice myslela, že se mi na TT 'Nedočkavost' nepodaří napsat vůbec nic (já vím, není to pitomý téma, ale prostě mě na něj vůbec nic nenapadalo), ale nakonec se nade mnou Múza smiloval a jeden malej nápad mi přece jen poslal. Je to jen taková hrozně jednoduchá věc. Klasicky ujetá, klasicky dialogová, klasicky teplá. Ale snad se vám bude líbit... =)



„No tak, lásko.“
„Kušuj.“
„Nenech se prosit.“
„Kušuj, povídám!“
„Jsi zlej. Proč mě necháváš tak čekat?“
„Věř, že je to pro tvoje dobro.“
„Pro moje dobro? Ale já jsem... nedočkavej.“
„Ne, miláčku, ty jsi přímo NADRŽENEJ.“
„Nechtěl jsem to říkat tak explicitně, ale ano, máš pravdu. Nadrženej. Nedočkavě nadrženej. Bože, já už chci-“
„Jestli okamžitě nepřestaneš poskakovat nahoru a dolů, něco ti udělám.“
„Co? Ohneš mě přes koleno a naplácáš mi? To by se mi líbilo.“
„Ne, myslel jsem spíš... Prostě přestaň, ano?“
„Ale já už chci... chci... CHCI...“
„Miláčku, i moje sedmiletá neteř čekající na Ježíška je klidnější než ty teď.“
„Uznej, že se mi nemůžeš divit. Tohle přece... No tak, nenech se prosit!“
„Trpělivost, zlatíčko. Trpělivost přináší růže.“
„Víš, že na růže nejsem. Chci něco jinýho. A ty moc dobře víš, co to je.“
„Vím. Mimochodem, uvědomuješ si, že jsi momentálně snad nadšenější a nedočkavější, než když jsem ti nedávno přinesl ten novej vibrátor? A to jsi mě nenechal skoro ani navečeřet...“
„Pointa?“
„Asi ti přestanu kupovat erotický hračky. Když vidím, jaká blbost tě dokáže dostat do úplně stejnýho stavu.“
„Blbost? Tohle NENÍ blbost!“
„Myslím, že to je věc názoru.“
„Jasně, a ten můj je rozhodující. Není to blbost.“
„Dobře. Když to říkáš...“
„Lásko, NO TAK.“
„Nech toho.“
„Miláčkůůů...“
„Nerozptyluj mě.“
„Jsem čím dál tím nedočkavější.“
„Nepovídej.“
„Přísahám, kdybych věděl, že ti to potrvá tak dlouho, tak si to snad radši udělám sám!“
„Ale no tak. Víš, že já ti to vždycky udělám líp.“
„Chmpf.“
„Když sis to dělal minule sám, označil jsi výsledek za krajně neuspokojivý, pokud si dobře vzpomínám.“
„Myslím, že jsem to vyjádřil trochu jinak.“
„Ano, ale výrazy, který jsi použil, bych radši neopakoval. A mlč už, kruci. Nemůžu se soustředit.“
„Nemusíš se soustředit. Prostě to rychle dodělej!“
„Když to dodělám rychle, bude to zase neuspokojivý a ty ty slova použiješ na mě. Buď trochu trpělivej, sakra.“
„Nejsem. Jsem příšerně...“
„Nedočkavej.“
„Áno.“
„Dej mi minutku. Maximálně.“
„Minutku. Celou MINUTKU?!“
„Hele, jestli sebou nepřestaneš házet...“
„Něco mi uděláš.“
„Jak jen jsi to uhodl?“
„To není fér. Nemůžeš mě trestat za moji nedočkavost? Co je špatnýho na tom, že se těším na to, až uvidím-“
„Kotě?“
„Hm?“
„Připomeň mi, že až příště budeš chtít, abych tě ostříhal, mám tě přivázat k židli a zacpat ti pusu.“
„Posluž si. A už je to hotový?“
„No jo, prosím tě.“
„Takže můžu vstát a podívat se do zrcadla?“
„A neměl by sis ty vlasy nejdřív vyfénovat?“
„!!!“
„Chápu. Neměl. Tak jo, jdi se podívat.“
„Aleluja!“
„Jo, lásko. Taky si říkám...“

5 komentářů:

  1. A já furt čekala, co z toho vyleze :D Vtipné:D

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo mi jasné, že to bude nějaká banalita. Taky jsem nedočkavě lítala po slovíčkách, abych se konečně dozvěděla, jaký bude závěr. Ale u Tebe se lítá hezky. Super:)

    OdpovědětVymazat
  3. No, závěr nečekaný :) Pro změnu... ;)
    Ale líbilo se mi to.

    OdpovědětVymazat