sobota 20. dubna 2013

Zadání pro Páťu s Lukym

Pokud jste pravidelnými čtenáři 'dobrodružství' Patrika a Lukáše (aneb 'těch dvou buzen, co spolu bydlí, poslední dobou značně nedobrovolně'), víte, jak to s nimi chodí. Vždycky ve čtvrtek (no dobře, většinou už ve středu večer, ale víte, jak to myslím) vylosuju šest (dříve pět) náhodných témat ze svého přísně tajného seznamu, hodím témata do ankety, vy si jedno vyberete, zahlasujete pro něj, já na něj něco napíšu, nahodím další anketu, vy hlasujete...

Myslím, že nám to tak funguje, ne? Poslední dobou zase čím dál tím líp, abych tak řekla. V aktuální anketě dokonce probíhá poměrně tvrdý souboj, takže pokud jste si ještě nezahlasovali, jen směle do toho. Jsem fakt zvědavá, co z toho vyleze.

Ale je tu jeden drobný problémek, který vy tak docela nemůžete vidět, jelikož nevidíte do onoho seznamu. Ten seznam se totiž poněkud krátí. Vážně se ho snažím postupně doplňovat, ale inspirace pomalu dochází. Už nestačí rozhlédnout se a zapisovat věci, co vidím. Takže vám říkám, že pokud se nechcete brzy dostat k zadáním 'lyofilizovaná jahoda', 'odličovací tamponek' či 'neroztříděné ponožky'... Potřebuju vás.

Když jsem vás žádala o zadání slov na povídky, vaše aktivita byla ohromující. Prosím, ohromte mě zase. Napište mi sem pár podstatných jmen/slovních spojení, co můžou sloužit jako zadání pro Páťu s Lukym, ať mám o čem psát.

Jen... Tentokrát žádné extrémy, prosím. Na 'neonové zvratky' (ahoj, Tarinko) pro tyhle dva vážně nic nevymyslím. Páťa s Lukáškem vyžadují o něco... normálnější témata. Praštění jsou sami o sobě dost. Díky moc za pochopení.

A díky předem i za spolupráci... =)

(I když mám pocit, že Ponožky si možná zapíšu...)

12 komentářů:

  1. Utracení, Robertův robertek, únos, jeptiška, rozverný smeták.

    OdpovědětVymazat
  2. Internet, čínská restaurace, bylina, kalendář.

    OdpovědětVymazat
  3. Parník, parlament, svatba, ovečka, fontána, pedofil

    OdpovědětVymazat
  4. Terapie, sláva, patník, schody, pozadí, polární záře, pomoc, kniha, vysoká škola, youtube, kůň, rádio.

    OdpovědětVymazat
  5. väzenie, kľúč/kľúčová dierka, podprsenka, krv, beh, plávanie, fotky, DNA, zbraň :)

    OdpovědětVymazat
  6. Déšť, kniha (doufám, že už nebyla...), lávová lampa, lux(us), orchidea, malování, les, vodopád, běhání. Chceš další? :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ulice! *.* A... sušenky! A... koláčky? Ne, to už je trochu moc... motokáry! A... ehm... Nebe? Videohry? Duševní poruha?

    OdpovědětVymazat
  8. mrkev, mašle, brýle, trouba, prsten, majonéza, balonky, cereálie, komorník (služebník), králík, klobouk, falešný knírek, lednička, koně, lopata, sezame otevři se, sukně a plavky. to je asi tak třetina toho co mě napadlo kdyby jsi chtěla další moje hlava pořád šrotuje

    OdpovědětVymazat
  9. Jůů!
    Tak třeba socha, pláč, svatba, kytara, hvězdy...
    Doufám, že alespoň něco z toho ještě nepadlo, nepročítala jsem to. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zažívací problémy, kočka, rajče, šílenství, tajemný dopis, nečekaná návštěva... Nevím, jestli ti to pomůže psala jsem , co se mi první vybavilo:D

    OdpovědětVymazat
  11. Už jich tu máš dost, ale přece... lilie, pejsek, trénink, výzva, povzdech, jistá osoba a nakonec budíček :D

    OdpovědětVymazat
  12. Korektura, (bojová) zástava, začátek konce, levandulová, galaxie, totem, tempery, tričko...
    První, co mě napadlo - brainstorming :D - bude doufám k užitku ;)

    OdpovědětVymazat