neděle 30. listopadu 2014

Padesát odstínů

Tak jo, myslím, že už z názvu je absolutně jasné, na jaké téma vznikla tahle povídka. A ačkoliv mě napadlo hned několik (více či méně ujetých) zpracování, nakonec jsem skočila po tom, co mě napadlo až ve chvíli, kdy jsem otevřela editor. Takže... Co se stane, když vezmeme Patrika a Lukáše a jednomu z nich vrazíme do rukou jeden světový bestseller? No, schválně...

(A ano, zase jsou to ti dva. Tentokrát to trvalo jen týden. Přihlašte se, komu to vadí, potřebuju příště podklady k argumentaci, až se o to zas budu hádat s Múzou...) =D



„Páťo, začínám o tebe mít fakt strach.“
„Kuš, teď je to zajímavý!“
„Zrzounku... Odlož tu knížku.“
„Povídám kuš! Bavím se.“
„Ano, a já se bojím, že jestli tu knížku ještě jednou zavřeš a párkrát se s ní praštíš do hlavy, tak definitivně zblbneš.“
„To zblbnu i z tý četby.“
„Tím spíš bys to měl přestat číst.“
„Pšt! Řeší tu její SITUACI!“
„Jakou situaci?“
„To, že na ni v jednadvaceti ještě nikdo nesáhnul.“
„No, každej se do sexu nevrhá hned, jak zastrčí do peněženky občanku, je naopak chvályhodný, že-“
„A sama na sebe taky ještě nesáhla.“
„Dobře, uznávám, to už trochu zvláštní je.“
„A teď ji jde šukat. Tvrdě. Bože MŮJ!“
„Já myslel, že jsi říkal, že ji teprve JDE šukat.“
„To byl MŮJ rouhačský výkřik, hezounku.“
„Ach. Samozřejmě. Ale Patri, vážně, začínám o tebe mít starost.“
„Proč?“
„No, když pominu, že jsi do toho tak zažranej, že ti tady vychladla horká čokoláda-“
„Kruci, moje čokoláda! No nic, studená bude taky dobrá...“
„-tak jsou tu ještě ty tvoje náhodný výkřiky, který nejsou adresovaný mně.“
„Myslíš 'bože', 'za co?', 'prosím, střelte mě do hlavy' a podobné?“
„Ano. A taky 'k čemu asi myslíš, že ten provaz potřebuje, ty slepice', 'já CHÁPU, že má šedý oči, tak už o tom mlč' a 'samozřejmě, že má vrtulník, a SAMOZŘEJMĚ, že s ním poletí osobně'. I když to všechno zní skutečně velice zajímavě, pořád se mi moc nelíbí, že můj manžel mluví sám se sebou.“
„Mluvím sám se sebou pořád. Nedělám nic jinýho, když nejsi doma. Hlavně když překládám. Docela to pomáhá. Teď se teda obvykle tvářím, že mluvím na kočku, ale...“
„...“
„Počítač je v kuchyni na stole. Kdybys snad potřeboval najít číslo na Bohnice.“
„Nevím, přijde na to.“
„Na co?“
„Jestli myslíš, že budeš potřebovat svěrací kazajku, než to dočteš.“
„Hm... Nevím. Ještě jsem se nedostal k těm drsnejm scénám. Ty mě nenecháš dočíst ani tenhle první sex!“
„Promiň. Chceš se nad tím vzrušovat?“
„Nad špatně napsaným hetero sexem? Ne, díky. Ale je to zábavný. Zejména to, jak se jí dotkl TAM DOLE.“
„Aha, tak proto ses před chvilkou tak hihňal.“
„Přesně. A pst. Soustředím se na jejich žhavý styk.“
„Kdybys u toho samým vzrušením usnul, mám do tebe šťouchnout?“
„To budeš hodnej.“
„Ale varuju tě. Jestli tam chytneš nějaký nápady, co budeš chtít přenést do našeho sexuálního života-“
„Nemůžeme z pokoje pro hosty udělat naše přísně tajný sado maso doupě?“
„Přísně tajný? Jak tě znám, zatáhnul bys tam každou návštěvu, co to ještě neviděla, jen aby ses pochlubil.“
„To říkáš proto, že jsem posledně klukům ukázal náš sexy šuplík? To se ale nepočítá, měl jsem v sobě už pár panáků!“
„No, nebylo to jen pár.“
„Tak vidíš. Střízlivej bych to neudělal. Ehm... Možná.“
„Žádný tajný sado maso doupě.“
„Ano, pane.“
„Patriku...“
„Ano, pane?“
„Zeptal bych se, jestli chceš, abych ti nařezal, ale...“
„ANO, pane!“
„Proč jen jsem tuhle odpověď čekal?“
„Nemám nejmenší tušení, pane. Já jsem přece to nejnevinnější stvoření na světě.“
„Jo, hned po tý šlapce, co se přestěhovala do vedlejšího vchodu.“
„Je to hrůza, kam to tady spěje. Slyšel jsem, že v našem baráku hned ve DVOU bytech bydlí nějaký buzeranti. No věřil bys tomu?“
„Ne. Vážně? Patri, a netušíš, kdo to je? Víš, měli bysme se jim vyhejbat, ať to snad nechytnem. Nerad bych, aby to nějak narušilo náš spořádaný život.“
„Blbečku.“
„Hele, ty sis začal.“
„Jak říkáte, pane.“
„Tak ty toho nenecháš, jo?“
„A čeho, pane?“
„Víš co? Jak chceš. Když pane, tak pane. Polož tu knížku, hned.“
„...“
„Řekl jsem hned, Patriku.“
„Poison.“
„Parchante. Nemůžeš použít safeword-“
„Můžu ho použít naprosto kdykoliv.“
„Paťulí, polož tu knížku...“
„Ne. Mě to baví. Vsadíme se, že se při prvním sexu hned udělá?“
„Neudělala se už před chvílí? Něco sis tady o tom mumlal.“
„To ji ještě nešukal.“
„Tvrdě.“
„Já myslel ZNOVA udělá.“
„Patri, nechtěl bys ty místo toho čtení radši jít šukat?“
„Ty nevaříš večeři?“
„Ty lasagne to v tý troubě chvíli zvládnou. Malá rychlovka? Můžeš si nasadit obojek, aby to bylo správnejch Fifty Shades of Gay.“
„Tenhle vtip je starej jak slečnino bejvalý panenství, Luky.“
„Zrzounku...“
„Promiň, ale při čtení týhle knížky mě chuť na sex docela přechází.“
„Hm...“
„Co je? Čekal jsem, že řekneš, ať to hned zahodím.“
„Ale ne, Patri. Klidně si čti dál.“
„Lukáši?“
„V pořádku. Ignoruj mě.“
„Víš, to, že mi rozepínáš poklopec, se ignoruje velice těžko.“
„Jen ti dělám to čtení trochu víc vzrušující. No tak. Pokračuj. Jako bych tu nebyl.“
„Lukáši, ty jsi někdy tak příšerně-“
„...“
„Bože můj, hezounku...“

14 komentářů:

  1. „Je to hrůza, kam to tady spěje. Slyšel jsem, že v našem baráku hned ve DVOU bytech bydlí nějaký buzeranti. No věřil bys tomu?“
    „Ne. Vážně? Patri, a netušíš, kdo to je? Víš, měli bysme se jim vyhejbat, ať to snad nechytnem. Nerad bych, aby to nějak narušilo náš spořádaný život.“

    Tohle mi nedělej. Směju se tak, až na mě máma řve, ať jsem zticha, nebo vzbudim ségry.

    „Promiň, ale při čtení týhle knížky mě chuť na sex docela přechází.“

    Jo, asi tak. A když to chvilkama začínalo vypadat aspoň trochu nadějně, tak to za chvilku něco totálně pohřbilo.

    *už zas lituje, že nemá žádný teplý kamarády - kluky*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti to líbilo. =) Teda, tahle povídka, ne Odstíny. =D S tím naprostým pohřbením souhlasím, taky jsem občas doufala, že se to bude zlepšovat... A ani omylem. =D

      Vymazat
  2. Prosím, střelte mě do hlavy! :D Jako kdyby to říkal Kocour z Red dwarfa :D

    :D :D :D
    Ach jo, Arvari, ty jsi skvělá! :D To ty bys měla vydělávat tolik, kolik E.L.James, nebo jak se ten člověk jmenuje! :D Sice jsem FSOG nečetla, ale s naprostou jistotou tvrdím, že tohle je milionkrát lepší čtení a měl by si ho přečíst každý! :D
    Super, super, super! Jednoduše skvělé! Musím si někdy přečíst všechny díly Patrika a Lukáše sakra! Někdy brzo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. =) Jen se obávám, že moje témata prostě nejsou tak... přijímaný většinovou společností, abych tak řekla... =D

      Vymazat
  3. Tohle je teda mnohem lepší čtení než Padesát odstínů čehokoli. Četla jsem z toho sice jen ukázku, ale to mi stačilo.
    Tvoje povídka mě rozesmála a hodně mi zlepšila pondělí, takže Arvari děkuji, že máš tak skvělé nápady :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju za pochvalu. =) Jsem ráda, když moje psaní někoho těší... =)

      Vymazat
  4. Dnes mi od rána nič nevychádza. Deň o ničom. Ale týmto si mi spravila obrovskú radosť :3
    To bolo miliónkrát lepšie, než celá séria. Dokopy. A ešte viac. Strašne ma to pobavilo, som sa tu zas uškŕňala ako debil. Som strašne rada, že si to prečítala, inak by som prišla op tento zážitok. Vieš, že mi vôbec, ale vôbec nevadí, ako si sa s týmito dvoma rozbehla? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, mě zas dost zlepšujou dny ty komentáře. =D Takže moc děkuju, jsem ráda, že se to někomu líbí... =) A mě to jako docela vadí, nepotřebuju o nich psát furt... =D

      Vymazat
  5. Tak jsme se už dlouho nezasmála... super, to by dalo i na knížku, já bych si o těch dvou knížku koupila na sto procent !!!! Jsi talentovaná... Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížka (/knížky) s touhle dvojkou tak nějak byly v plánu, ale obávám se, že bohužel nemám dost peněz na to, aby se mi to povedlo vydat, takže... bohužel. Ale moc děkuju za pochvalu. =)

      Vymazat
  6. to jsem potřebovala děkuji ti dva mě vždy rozradostní

    OdpovědětVymazat
  7. Skvěle jsem se pobavila, fakt! :D Bylo to jednoduše super, ovšem potvrdilo mi to, že tu knížku vážně vůbec nechci číst. :D Také mi to připomnělo, že bych se k Patrikovi a Lukášovi mohla zase vrátit a hezky si to dočíst, protože mi ti dva fakt chybí. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys klidně mohla. =D Mně poslední dobou taky začali chybět, jak tak sleduju. Už jsem se zbavila toho stresu, že je musím tejden co tejden psát... A najednou bych je s chutí tejden co tejden psala. No, ono by mě to zas rychle přešlo... =D

      Vymazat