pondělí 5. srpna 2013

Literární deníček (29. 7. - 4. 8. 2013)

Zase jednou jsem v počtu znaků značně znevýhodněná. Jak víte, v sobotu jsem odjela pryč, pročež jsem přišla hned o dva dny psaní. A zrovna ty, kdy kolikrát píšu nejvíc. Tedy, ne, že by moje výsledky byly nějak extra mizerné, ani omylem. Vlastně mám nebezpečný pocit, že až si tenhle Deníček projdete, zase jednou mě nebudete mít rádi. Ale hele, až do soboty jsem pryč. Kdo chce, půjčte si do tý doby Múzu...

("Prosím? PROSÍM? Co jsi to řekla? To jako myslíš vážně, že mě jen tak... nabízíš? No, vážená, jestli myslíš, že tu v sobotu budu, tak jsi na omylu. PCH!")


Takže o co jde?

V průběhu týdne si budu každý den zaznamenávat, kolik jsem toho napsala (vyjádřeno počtem znaků). V pondělí během dne tyto údaje zveřejním v článku a možná přihodím i nějakou osobní poznámku. (Oproti Temnářce nebudu zveřejňovat čas, po který jsem se psaní věnovala, většinou totiž píšu průběžně po celý den.) Pokud jde o názvy projektů, připravte se na to, že se bude docela často jednat spíš o krycí názvy, které pro ně soukromě používám. Prakticky nikdy věci nepojmenovávám před dokončením...

A co přinesl tenhle týden?

Pondělí

Pracuju na: Buzerant
Počet znaků: 8884
Poznámka: Celý den bylo naprosto pekelné vedro. Co bych jen dala za odpolední bouřku. Ale aspoň přišla ta večerní, a pak se tak nádherně ochladilo... Bohužel, taky mě to docela vyhodilo ze soustředění. Takže konečný výsledek nic extra...

Úterý

Pracuju na: Gramatické okénko
Počet znaků: 2167

Pracuju na: Rozhodnutí
Počet znaků: 7336

Pracuju na: Buzerant
Počet znaků: 3431

Celkem: 12934
Poznámka: Ehm, no, jaksi, jak bych to jen, ehm... Jo, vážně tolik. Prosím, nebijte mě. I když, čistě mezi námi, s chutí bych si za to nafackovala. Proč? Protože to, co se schovává pod názvem Rozhodnutí, je věc, co se odehrává po skončení mojí Upířiny, což znamená, že zcela dokonale spoileruje, což znamená, že si ji prakticky nikdo nemůže přečíst a na pěknejch pár měsíců, než ta knížka MOŽNÁ vyjde, je to pro mě naprosto neužitečná povídka. Ale Múza byl přesvědčivej. Bohužel.

Středa

Pracuju na: Píšeme knížku
Počet znaků: 4224

Pracuju na: Patrik a Lukáš (Soused)
Počet znaků: 5095

Pracuju na: Buzerant
Počet znaků: 2738

Celkem: 12057
Poznámka: Den, co se nesl především ve znamení psaní věcí, co budou vycházet v době, kdy budu pryč. No co, někdy se to udělat muselo. Výsledek je to vážně dobrej, nezdá se vám?

Čtvrtek

Pracuju na: Rozhodnutí
Počet znaků: 4077

Pracuju na: Konspirační teorie
Počet znaků: 5042

Celkem: 9119
Poznámka: Konečně jsem dopsala tu neužitečnou upíří povídku, na kterou jsem neměla ve středu čas, a napsala povídku na TT. Tímto mám napsanou většinu věcí, co jsem napsanou mít potřebovala. Mimochodem, zase začínají vedra, po dvou dnech relativního oddychu. Vzlyk...


Pátek

Pracuju na: Ještě menší oznámení
Počet znaků: 1467

Pracuju na: Buzerant
Počet znaků: 9404

Celkem: 10871
Poznámka: Dneska jsem toho měla vážně dost. Zabalit, uklidit, tohle, tamto... Stoupající teplota mi nijak nepřidala, stejně jako to, že mě dvakrát bodla nějaká hmyzí potvora, a to přímo v mým pokoji. Výsledek je poměrně uspokojivý zejména díky tomu, že jsem před odjezdem chtěla v Buzerantovi dořešit jednu věc, což mě donutilo napsat ještě pár tisíc znaků ve chvíli, kdy jsem to už chtěla zabalit...

Sečteno a podtrženo

Za uplynulý týden jsem nadatlovala celkem 53 865 znaků. Vzhledem k tomu, že jsem se psaní věnovala jen pět dní, znamená to, že můj denní znakový průměr tak nějak jaksi... překročil magickou hranici deseti tisíc. Muhahaha. Celkově jsem spokojená, jelikož jsem toho stihla vážně hodně. Tenhle týden budu mít na psaní jen dva dny, takže hádám, že příští vydání Literárního deníčku bude poměrně smutné. Na druhou stranu, možná se na horách pokusím mrknout na revizi několika prvních kapitol Upířiny. Možná. Podle toho, jak bude čas a chuť. Jo, možná psaní jako psaní budu teď chvíli celkově flákat...

4 komentáře:

  1. Můžeme si je klidně čenžnout. Ale jedinej rozdíl bude, že místo abys kvůli němu vstávala ve tři ráno a psala, budeš kvůli ní vstávat ve tři ráno abys něco namalovala... Takže skica, hledání barev, nadávaní /prostě není možné uschovat si do šuplíku náčiní, aby se v tom nikdo nehrabal/... Znáš to. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, myslím, že to nehrozí. Já malovat vůbec neumím. Nenakreslím ani kočku, aby vypadala jako kočka. Málem ani kytku... =D

      Vymazat