pondělí 12. srpna 2013

Literární deníček (5. 8. - 11. 8. 2013)

Dneska vezmu úvod Literárního deníčku stručně. Koneckonců, ono to bude stručné jaksi celkově. Jak víme, minulý týden jsem byla pryč, a když jsem se vrátila, nějak se mi do psaní nechtělo. Múza se kamsi vypařil a jaksi se ještě neobtěžoval vrátit, hajzlík. Což je pro mě vcelku smutné. Ale tak co už. On se objeví. A když ne, budete se moct cejtit fajn, že mi to psaní taky moc nejde...

("Ne, neobjevím. Ne a ne a ne. Ani omylem. Chtěla ses mě zbavit, tak to máš. HA.")




Takže o co jde?

V průběhu týdne si budu každý den zaznamenávat, kolik jsem toho napsala (vyjádřeno počtem znaků). V pondělí během dne tyto údaje zveřejním v článku a možná přihodím i nějakou osobní poznámku. (Oproti Temnářce nebudu zveřejňovat čas, po který jsem se psaní věnovala, většinou totiž píšu průběžně po celý den.) Pokud jde o názvy projektů, připravte se na to, že se bude docela často jednat spíš o krycí názvy, které pro ně soukromě používám. Prakticky nikdy věci nepojmenovávám před dokončením...

A co přinesl tenhle týden?

Sobota

Pracuju na: Takže
Počet znaků: 4173
Poznámka: Tomuhle se říká extrémní lenost, fakt že jo. Zabíjení času. Ani nedokážu říct, co jsem vlastně dělala. Řekla bych, že vůbec nic. A to jsem se vrátila docela brzo a měla na psaní mraky času, fakt...

Neděle

Pracuju na: Buzerant
Počet znaků: 8197
Poznámka: Na první pohled to nevypadá jako nic moc číslo. Vlastně to není nic moc číslo. Ale hádám, že kvalita textu kapinku pokulhává. Ale je to fajn výkon, vzhledem k tomu, že jsem měla migrénu a většinu dne jsem strávila koukáním na Queer as Folk, v důsledku čehož ještě budu muset projít, jestli jsem Jáchyma někde tak trochu nepřejmenovala na Justina. Čistě omylem, jasně...

Sečteno a podtrženo

Za dva dny, co jsem se v tomhle týdnu mohla věnovat psaní, jsem vyplodila 12 370 znaků. Což je mizérie, jelikož jsem vážně čekala, že až se vrátím, budu tak nadržená na psaní, že mi chytne klávesnice, tak, jako se to málem stalo po MoRu. Hm, no nic. Snad příště. Pokud se Múza milostivě odurazí...