středa 27. února 2013

Postavy

Patrik
Barva očí: zelená
Barva vlasů: zrz
Výška: 179 cm
Váha: 62 kg
Datum narození: 17. dubna 1986
Znamení horoskopu: beran
Povaha: sangvinik
Povolání: překladatel na volný noze
Záliby: básnění, malování, výroba vlastní bižuterie
Oblíbené jídlo: palačinky
Oblíbené pití: zelenej čaj
Oblíbený alkoholický nápoj: gin s tonicem
Oblíbená hudba: všechno, co se mi líbí
Oblíbený film: I love you Phillip Morris
Oblíbená kniha: Obraz Doriana Graye
Nepostradatelný kousek v šatníku: zvonáče
Doplňkové info: Rád si o sobě myslím, že jsem bohém. Nesnáším lidi, co mi říkají, co mám dělat, nemám v lásce bezvýznamný pravidla. Nejsem zrovna pořádkumilovnej. Jo, a že prej jsem ukecanej...

Lukáš
Barva očí: tmavě hnědá
Barva vlasů: skoro černá
Výška: 184 cm
Váha: 79 kg
Datum narození: 23. srpna 1984
Znamení horoskopu: panna
Povaha: cholerik
Povolání: asistent
Záliby: četba, hudba, filmy
Oblíbené jídlo: těstoviny na všechny způsoby
Oblíbené pití: káva (čím víc, tím líp)
Oblíbený alkoholický nápoj: bílé víno
Oblíbená hudba: starý rock
Oblíbený film: Přelet nad kukaččím hnízdem
Oblíbená kniha: 1984
Nepostradatelný kousek v šatníku: černá košile
Doplňkové info: Prý jsem workoholik, i když já tvrdím, že mám prostě jen rád svou práci. Mám rád věci na svém místě, nesnesu neumyté nádobí. Kdysi jsem snad byl rebel, a něco málo z toho ve mně možná zůstalo, ale navenek to na mně už nikdo nepozná, aspoň dokud nesvleču tričko. Jsem seriózní a spolehlivý. To NEZNAMENÁ nudný, zatraceně!