pátek 8. března 2013

Je libo trochu psacího humoru?

Dneska odpoledne jsem si tak nenápadně seděla, snažila se dát dokupy zhruba tak třiadevadesátou verzi možnýho vzhledu na blog (vážně děkuju všem, co se nabídli, že by to pro mě udělali, a neručím za to, že ještě někdy tu možnost nedostanete, ale když už mě něco napadlo, pak něco dalšího a dalšího...) a v mezičase (zhruba dvacet minut za každejch pět minut práce) tak trochu prokrastinovala. Projevovalo se to zejména hledáním blbostí na vlnách internetu (chytře maskovaným jako hledání podkladů pro design), zejména pak těch psacích. A našla jsem pár vážně pěkných vtípků týkajících se psaní. (A jeden, co už jsem znala, dobře.) Doufám, že se nebudete zlobit, když vám je sem dám... *andělský kukuč*


Spisovatel. Osoba, která stráví celý den pitím kávy a psaním na facebook, zatímco předstírá, že pracuje na románu.

Tvůrčí krize. Když s vámi vaši imaginární přátelé nemluví.

(Múza, kterou většina z nás SKUTEČNĚ potřebuje.) "Napiš ten *píp* příběh!"

Spisovatel. Podivný organismus schopný přeměnit kofein na knihy.

- Četl jsem tvůj příběh, Bello, ale nerozumím mu.
- To proto, že je v něm skrytý význam, Bo.
- ... Dobře, CO to je?
- To ti řeknu, jen co na to přijdu.

Mimochodem, nehledě na fakt, že za mě většinou skrytý význam v povídkách najde právě čtenář (samozřejmě jde o význam, o jehož existenci jsem neměla nejmenší tušení), ten poslední obrázek mě prostě dostal do kolen. Možná jsem divná jen já, uznávám, ale vážně jsem se nad ním řehtala. (Jestli JSEM divná jen já, nechci to vědět, díky.) Každopádně, existuje celá stránka plná těhle komiksů. A jsou vážně vtipný. A (bohužel) i dost krutě pravdivý, mám dojem. Tak jestli se chcete pobavit(/propadnout lehké depresi z mizerného spisovatelského života), určitě tam mrkněte.

Já už tam mrkám pár hodin. Je toho ke čtení dost a dost. Vlastně nevím, jak se mi povedlo odtrhnout a napsat tenhle článek. Jsem na sebe skutečně hrdá. Teď už jen Múze vysvětlit, proč že to dneska už nenapíšu nic jinýho. Snad se neinspiruje tím nápadem s pistolí...

8 komentářů:

  1. Já se nahlas smá nemůžu, jsem v obýváku a je tu máma se ségrou, ale pobavilo mě to velmi ;) :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D :D Definice spisovatele je skutečně... povznášející :)
    Jak ses strachovala, že někomu spamuješ bloglovin... já z těch tvých hromádek článků mám vážně radost, protože jsem spoustu z nich nečetla, přestože by stálo za to si VŠECHNY přečíst...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň něco. =D Ale jen tak mezi náma, ono jich už moc nezbejvá... =D

      Vymazat
  3. Tohle mě tam také dostalo (tvůj odkaz je perfektní :D) http://boscafelife.files.wordpress.com/2013/03/bella-main-characters.png

    OdpovědětVymazat
  4. Na mne sedí hned první hrneček:) Jen nejsem spisovatel a nepíšu román. Měla bych se velmi intenzivně věnovat všemožným daním a přitom bloumám po netu a čtu si blogy.
    Prokrastinace je můj nejoblíbenější koníček:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná bys to psaní románu měla zkusit. Docela ráda bych si od tebe nějakej přečetla. =)

      Vymazat