pondělí 18. března 2013

Tak, teď je asi čas na oficiální přivítání, co?

Uznávám, je to trochu divný, když je tu už 173 článků, ale stejně jsem měla pocit, že potřebuju to oficiální dostěhování nějak oficiálně oznámit. Rozmějte, jinak než jen tím, že to napíšu do úvodu k poslední přesouvaný povídce.

Jo, už je to tak. Všechno, co jsem chtěla z původního psacího blogu přemístit (protože pár nepodstatnejch a bezpředmětnejch věcí tam zůstalo), už tady je. A přidalo se i pár (tuším, že pět) novejch článků. Ale nebojte, od teď už tu budou jen ty novinky, to vám svatosvatě slibuju. Jediný, co jste už viděli, bude anotace Buzničky, kterou sem dám zpátky... až přijde čas.

Jinak jen novinky, a samozřejmě, že tak, jak jste byli zvyklí. Gramatické okénko na začátku týdne (ráda bych další sepsala zítra, ale možná se to povede až ve středu), ve čtvrtek Patrik a Lukáš (i když z toho zvyku jsem nevybočila, to bych vám prostě neudělala), někdy ve druhé polovině týdne povídka na TT (protože i když je nadále nemůžu oficiálně zařazovat, slíbila jsem vám, že s nimi nepřestanu), někdy v průběhu příležitostně ještě seriál o psaní knížky (i když upřímně, zajímá vás?), příležitostně i další věci.

Říkám si, nenakládám si toho nějak hodně?

No, to je jedno. Stejně mě to baví.

Takže jo, všichni mí milovaní čtenáři, zase sem můžete začít chodit normálně. Už tu vážně nenajdete nic, co byste někdy předtím četli.

Tak... Vítejte. A snad se vám tu bude líbit tak, jako se vám líbilo na minulým domově blogu. =)

P.S. Ráda bych vás poprosila o jedno. Jestli jste měli starej psací blog v oblíbených a ještě jste nepřehodili adresu, udělejte to. Původní blog sice hned mazat nebudu, ale ani na něj už (krom rozlučkovýho článku) nebudu nic přidávat. Takže... Tak. Děkuju za pochopení. =)

17 komentářů:

  1. Jsem ráda, že vše zůstane při starém, protože jak Patrika a Lukáše, tak Okénko a samozřejmě i Psaní Knihy, to jsou moje velmi oblíbené rubriky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsou. =D Rozhodně se budu snažit, aby všechno zůstalo tak, jak to původně bylo. =)

      Vymazat
  2. Těším se na nové články, hlavně na Páťu a Lukyho. :D Tu adresu už bych si na svém blogu měla přepsat... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tě oficiálně vítám mezi blogspoťáky :-)
    Mě se tu u tebe líbí mnohem víc než na blogu starém a už jsem se s radostí stala pravidelnou návštěvnicí :-)
    Hodně štěstí a můzakova našeptávání :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uznávám, že ač tamten design byl duhovější, tenhle je asi zdařilejší. Rozhodně se mi tady víc líbí z organizačního hlediska, všechno se dá udělat mnohem přehlednější. =D Děkuju za přání a jsem ráda, že je z tebe návštěvník. =)

      Vymazat
  4. Líbí se nám tu, teda přinejmenším mně rozhodně. A popravdě jsem si přečetla skoro všechny staré povídky a pokaždé jsem byla nadšená. :)
    Nechceš je vydat v nějaké sbírce? :D Pokud ne, tak bych nejradši byla tak drzá, že bych si ji udělala sama... O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych řekla pravdu, je to v plánu. =D Teda, ne všechny, spíš jen výběr, ale prostě... Plánuju to. Ale teď mají přednost na vydání jiný věci... ;)

      Vymazat
    2. Hrmpf... To znamená, že si musím počkat, až bude hotová sbírka a pak si drze vytisknout zbytek? (Vadilo by ti to hodně? O:)) :( To nevydržím! Víš, jak dokonalé by bylo ve vystresované večery, jako je dnešní, si sednout do pozéro-křesla pročítat si je? :D
      No dobře, dobře... Budu silná! :) :D

      Vymazat
    3. Když to chceš čistě jen pro vlastní potřebu, klidně si to vytiskni všechno, já se zlobit nebudu. ;) Jak říkám, ta sbírečka momentálně není prioritní... =D

      Vymazat
    4. Ooooch, děkuji velké rozjasňovačce pošmourných dní! :D Na jakou adresu můžu zaslat čokoládu?

      Vymazat
  5. No uznávám, že tu adresu bych měla přehodit. Rozhodně se mi tady líbí a budu tě navštěvovat dál :)

    OdpovědětVymazat
  6. A teď už jen nové věcičky! Ňach! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, taky z toho mám radost. Jen kdybych to teda nemusela furt psát... =D

      Vymazat
  7. Sice tvoje povídky nečtu, měla bych se upálit, ale těším se na tvoje gramatické okénko. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ále, neupaluj se. Nepředpokládám, že každej čte úplně všechno... ;) =D

      Vymazat